Запознајте го Филип Јордановски – новиот генерален директор на М Брокер АД Скопје

2025-07-22

Со силна верба во потенцијалот на македонскиот пазар и јасна визија за иднината на осигурителниот сектор, Филип Јордановски ја презеде функцијата генерален директор на М Брокер АД Скопје во Мај 2025 година.

Со над 15 години искуство во финансиите, менаџментот и бизнис развој, Филип е професионалец кој ги комбинира стратегиското размислување со посветеност на резултати и луѓе. Верува во дигитализацијата, отворената комуникација и градењето доверба со клиентите. Во само неколку месеци успеа да иницира неколку важни проекти за модернизација и одржлив раст.

Разговаравме со Филип за да дознаеме повеќе за неговата мотивација, визија и плановите за иднината на компанијата.

10 прашања за Филип Јордановски

1. Што Ве привлече кон М Брокер АД Скопје и какви се Вашите први импресии од тимот и пазарот?

„М Брокер е компанија со голем потенцијал – и на ниво на тим и во однос на пазарната позиција. Како дел од голема и успешна интернационална групација, имаме огромна можност за размена на искуства и добри практики со колеги од различни држави. Гледам мотивирани професионалци и јасна желба за раст. Македонскиот осигурителен пазар е во процес на трансформација, и верувам дека можеме да бидеме еден од двигателите на таа промена.“

2. Каква е Вашата визија за развој на компанијата во наредните неколку години?

„Верувам во паметен раст. Сакам М Брокер да биде прв избор за клиентите – и индивидуални и корпоративни. Ќе вложуваме во дигитални решенија, подобро корисничко искуство и континуирана едукација на тимот. Важно е да бидеме флексибилни, но и доследни на нашите вредности.“

3. Кои се, според Вас, најголемите предизвици на осигурителниот пазар во Македонија?

„Пред сè, тоа е ниското ниво на осигурителна култура – многу луѓе сеуште не го гледаат осигурувањето како неопходно. Второ, индустријата технолошки заостанува – процесите се сеуште сложени и нецелосно ориентирани кон клиентот. И трето, недоволната доверба кон осигурителните посредници. Ова ни дава дополнителна мотивација да бидеме пример за транспарентност и интегритет.“

4. Како планирате М Брокер да одговори на овие предизвици?

„Со јасна стратегија и конкретни чекори. Ќе почнеме со едукативни кампањи за подигање на свеста кај граѓаните. Ќе вложиме во дигитализација – онлајн алатки, мобилна апликација, подобра поддршка. Исто така, ќе изградиме внатрешна култура на транспарентност и исклучителна услуга. Клиентите треба да го почувствуваат тоа уште од првиот контакт со нас.“

5. Како се подготвувате за регулаторните промени и за зголемената конкуренција на пазарот?

„Многу е важно да бидеме чекор напред. Создаваме внатрешен правен тим кој постојано ги следи регулативите и го подготвува тимот. Што се однесува до конкуренцијата – диференцијацијата е клучна. Ние нема да се натпреваруваме само со цена, туку со вредност, со персонализирана услуга и вистински однос со клиентите.“

6. Освен овие, кои други клучни предизвици ги гледате на пазарот?

„Пред нас стојат повеќе системски предизвици – од ниска информираност, до технолошка неподготвеност на дел од индустријата. Освен тоа, младите ретко ја гледаат осигурителната индустрија како атрактивна за кариера. Затоа ќе работиме и на внатрешна култура, менторство и градење кариера за талентирани професионалци.“

7. Што Ве мотивира најмногу во работата?

„Луѓето и резултатите. Секогаш ме радува кога гледам како тимот расте, како идеите се реализираат. За мене, лидерството значи да го дадеш примерот и да создадеш средина каде секој чувствува дека има придонес.“

8. Кое е Вашето лично најголемо предизвикување во оваа нова улога?

„Најтешко е да се најде рамнотежа помеѓу стратегијата и луѓето. Сакам да бидам лидер кој слуша, кој е присутен и кој гради тим. Верувам дека вистинските резултати доаѓаат кога тимот е мотивиран и сигурен во визијата.“

9. Како ќе изгледа М Брокер АД Скопје за една година?

„Како компанија што се движи напред. Ќе бидеме посилно присутни на пазарот, поиновативни и поблиску до клиентите. Тоа ќе се гледа и одвнатре – во тимот, и однадвор – во односите со клиентите и партнерите.“

10. Со што би сакале луѓето да Ве поврзуваат по една година како генерален директор?

„Со промена. Ако луѓето можат да кажат ‘од кога тој дојде, работите тргнаа напред’, тогаш знам дека сме на вистинскиот пат.“

Поглед напред

Под водство на Филип Јордановски, М Брокер АД Скопје ја отвора новата етапа со енергија, иновација и силна фокусираност на клиентите. Предизвиците ги гледаме како можности, а иднината – како простор за раст и успех.

More news
Previous

М БРОКЕР АД Скопје и Асоцијацијата на транспортери МАКАМ-ТРАНС, официјално потпишаа договор за соработка со кој М БРОКЕР стана ВИП членка на...

Learn more arrow logo arrow logo